2014. március 10., hétfő

Kismama ajándék

Babát váró barátnőnek könnyű ajándékozni, rengeteg baba holmi és játék közül lehet válogatni! Sőt mi több, a választék olyan nagy, hogy sok esetben a bőség el is bizonytalanít.

Azzal a ténnyel nekem is meg kellett barátkoznom, hogy ha megszületik az utód, a saját szülinapi/karácsonyi és egyéb alkalomra kapott ajándékok jelentős része a gyerekhez kapcsolódik, vagyis inkább a baba kapja mint én. Ez a dolgok természetes rendje azt hiszem, így úgy voltam vele, itt az ideje, hogy újdonsült kismama barátnőm is érezze át a "problémát" :)


Bár magamnak nem készítettem, de szerettem volna kipróbálni, ezért egy szoptatós párna ajándékozása mellett döntöttem - később aztán kiderült, egyeztetnem kellett volna az ötletet, de végül a helyzet megoldódott :)

Fotó: Mara

Az elkészítése nem bonyolult, a töltelék golyókat beszerezni nagyobb fejtörést okozhat, mint a 2db kifli forma elkészítése - szerencsére a babzsák projekt miatt volt még itthon kellő mennyiség. Mosható huzatú változatot szerettem volna, ezért kellett a dupla kifli.

Sok időm nem volt rá, ezért igyekeztem az itthon fellelhető alapanyagokat használni, ezért lett pl. patentos cipzár helyett. A patentok középen, a külső részen vannak, így ha bele vagy rá kerül a baba, nem fogja nyomni, a kismama pedig aludhat vele a másik oldalt szorongatva. A méretet Era barátnőm párnájáról vettem, a megkötő szalag pedig random hosszúságú :)