2014. szeptember 15., hétfő

Mackó Úr



Köszönjetek szépen Mackó Úrnak!

Nézegettem mindenféle állatos szabásmintákat, van a tarsolyomban hal és bálna figura, zokni nyúl és majom, filc bagoly, és azt hiszem még plüss róka is, de most Mackó Urat választottam. A részletes angol nyelvű leírást itt találjátok hozzá: Mr. Ted tutorial



A szem és az orr rész filcből van és kézzel varrtam rá a testre. A szabásminta alapján kivágott lenvászon testeket egymáshoz illesztettem és összevarrtam varrógéppel úgy, hogy a két láb közötti részt kihagytam, hogy maradjon egy nyílás a kifordításhoz és a töméshez. Az összeillesztésnél figyelni kell rá, hogy "színre szín, számra szám" - mint a kártyában :) A kitöméshez háztartási vattát használtam és a lábak közötti részt kézzel varrtam össze, az utóbbin még csiszolni kell!

A prototípus természetesen Kamilláé